Pregledaj se, meni za ljubav
Žene su te koje na prvo mesto stavljaju potrebe prijatelja i porodice, a sebe i svoje potrebe ostavljaju po strani. Baš zbog toga ih njihovi najdraži podsećaju na to koliko su im važne, koliko je važno da misle na sebe i u novoj kampanji za prevenciju raka dojke im poručuju: „Pregledaj se. Meni za ljubav“.
Ova kampanja ističe značaj podrške koju ženama pružaju njihovi najbliži i kroz jednostavnu, a efektnu rečenicu, šalje univerzalnu poruku majkama, bakama, partnerkama, sestrama da su važne i da treba da brinu o sebi.
Jer rak je bolest koja se može desiti svakome, a izbegavanje pregleda i razgovora o njemu, ne čini da on nestane. Svaka osma žena oboli od raka dojke i to ne možemo sprečiti ali ako ga dijagnostifikujemo i lečimo na vreme stoopa izlečenja je preko 90% uspešna.
Zato, odvojite 10 minuta svakog meseca i uradite samopregled dojki. Odvojite 10 minuta godišnje i uradite ultrazvučni pregled, a posle 40.godine dodajte i obavezni mamografski pregled na svake 2 godine. Otkrijte promenu na vreme. Uradite to sebe radi, uradite to zarad svoje dece i porodice. Uradite to za ljubav, onih koji su vam uvek na prvom mestu u vašim mislima i srcu, onih koji vas vole i koje vi volite.
Kampanju je pokrenuo Ženski centar Milica, uz institucionalno pokroviteljstvo Ministarstva zdravlja Republike Srbije i podršku Instituta za javno zdravlje Srbije”Dr Milan Jovanović Batut”, inspirisani pobedničkom idejom konkursa Young Lions Srbija, a iza koje stoje Nevena Petrović i Nikola Mijailović iz kreativne agencije McCann Beograd. Do realizacije pobedničke ideje došlo je u saradnji sa udruženjem za tržišne komunikacije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd i fotografom Nebojšom Babićem. Ovaj projekat pomogli su agencije UM Beograd, Media House i Two Rivers.